Dåligt humör.

Fucking Idioter !
Jag är fuckat trött på alla idioter just nu. Inte nog med att Simon faktist ber om att jag ska döda honom, Kanske inte säger de rakt ut men ber om de enligt mej. Så börjar jag tröttna på alla andra idioter just nu, Jag orkar inte ta massa skit från folk som faktist tror att jag bryr mej va dom säger. Visst, Jag är inte perfekt.. Förlåt för de men de betyder väll inte att ni måste ösa klagomål på en? Även om jag inte orkar bry mej så blir de nog.. Man orkar inte med att höra tillslut.. Rösterna blir en plåga att höra! Så, nu vet ni vad jag tycker om er och era jävla klagomål och "Veta bäst" Ni kan stoppa upp dom någonstans! OCh nu får ni skriva vafan ni vill och tycker om mej (: Jag lär knappast bry mej mer än när ni säger de rakt upp i ansiktet på mej men ja (:


★Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

ohja, håller totalt med dig asså!

2009-02-25 @ 21:19:07
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/
Skrivet av: Louise

Det blir säkert bra, kan också känna så ibland :/ Men allt ska ordna sig för dig <3 önskar att jag kunde hjälpa :/

2009-02-26 @ 19:42:24
Skrivet av: Carmen

hej hej :)



nu är veckans fredagsfräckis upplagd så det är bara att kika in :)



puss

2009-02-27 @ 10:19:12
Skrivet av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

Nu är andra delen av frågestunden ute på min blogg! Och där ställde just du en fråga. Gå in och läs svaret vettja!

Ha en bra dag!

2009-02-28 @ 14:33:05
Blogg: http://faaanys.blogg.se/
Skrivet av: Carmen

vad säger du filicia?

en liten fredagsfräckis som förgylle din dag?

2009-03-20 @ 11:37:54
Blogg: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Skriv här (::

★Ditt namn:
★Remember?

★E-Mail: [Syns bara För mej]

★Blogg:


Trackback
RSS 2.0